2009. február 28., szombat

Minden elér....

Sajnos valahogy minden elér minket. Én most éppen tüszös mandulagyulladást nyertem meg magamnak. Pedig szinte egy évig beteg sem voltam, most meg 2-szer egymás után. Első nap sugárban telehánytam a szobát, Anyát, meg magamat, akkor azt hittük valami vírus, mert hasmenésem is volt. Aztán jött a köhögés, majd a láz. A láz ki is tart rendesen, bár ma már kevesebbszer kaptam lázcsillapítót.
Mióta beteg vagyok beszélek álmomban. Nem tudom mi az összefüggés. Legtöbbször Anyát emlegetem, vagyis ahogy én mondom: Auva. Mikor beteg vagyok amúgy is csak Auva létezik, de ha nem akkor Apucika a köbön, mert természetesen Őt becézem mindig. Na jó, eljutottunk oda, hogy néha Ancikát is mondok.:-)
A tesóm jól van, az AFP jó lett, csak Anya pisijében van valami,de azt mondták az sem vészes, mert szerencsére nem genny, vagy fehérje, aminek nagyon nem szabad lennie, csak valami baci. Persze az sem túl jó, de ez van.
Már egyre erősebbeket rúg Oli, Anci szerint már egyre többször napközben is érzi, nem csak este, mikor lefekszik. 10-én mennek a 18 hetes uh-ra, reméljük ott is mindent rendben találnak.:-)

5 megjegyzés:

  1. Jaj,jaj,szegény kisbarátom!
    Millió meg egy bacielűző gyógypuszi indítottam útnak feléd!!Gyorsan nyisd ki az ablakot!:)))
    Remélem hamar meggyógyulsz!:))
    Örülünk,hogy Anya meg tesóka jól van.:)))
    Pusza!!

    VálaszTörlés
  2. :( Vigyázz magadra drága :) Bár most Én is ramatyul vagyok :(
    Anyának drukkolunk, hog ytökéletes legyen az UH és mutogatós kedvében legyen a tesó ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Jajj,szegénykéim:(Akkor elég vacakúl vagytok:s
    Gyógyulást Benike:)
    Anyának és tesónak meg kitartást:)Biztosan minden rendben lesz 10-én is:)

    Sok puszi,Timi

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy Anya jó híreket mondott a telefonba!
    Sok puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Játékra hívunk titeket!Kukk be!

    VálaszTörlés