2009. március 12., csütörtök

18 hetesen


9 megjegyzés:

  1. Hű Anya mekkora kuckója van a kis pocilakónak.:)))
    Csinosak vagytok!:)))
    Pusza!!

    VálaszTörlés
  2. Az igen!!!Nagy hely kell a legénynek:)))
    Szép formás pocid van:))és Te is gyönyörű kismama vagy:)

    Sok puszi és vigyázz magatokra!:)
    Timi és a gyerekek

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és nagy pocid van most is :)
    Megvan még a kukac? Vagy csak én maradtam le :$
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!Olinak szuper kuckója van!Már most gyönyörű,formás!Jó nagy legény lesz!:-)
    Kukk be hozzánk,kaptatok egy díjat!
    Millió cuppanat!

    VálaszTörlés
  5. Hát még élőben milyen csinos :)
    Puszi, Viki

    VálaszTörlés
  6. Szép formás kuckója van a kisöcsinek:) Csinik vagytok.:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Helló!Na jó megnyugodtam hogy nem csak nekem van (mások szerint) óriás pocakom a második gyerkőccel!Mi ápr.7.-én talán megtudjuk Kiscsaj e vagy kiscsávó :)
    Miújság Veletek?Meggyógyultatok már???
    Pusza : Lindaanuy Frneky és a Törpike

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Megint nagyon eltüntetek!:ooo
    Minden rendben veletek?:ooo
    Pusza!
    Bius és Judit

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!:)
    Annyira régen írtatok már,hogy visszaolvastuk,hogy mikor is jön a kistesó:)
    Elviekben már négyen vagytok???
    Írjatok pár sort nekünk,hogy mi van veletek légyszi!:DDD
    Pusza!
    Bius és Judit

    VálaszTörlés