2009. február 5., csütörtök

Kicsit elmaradtunk,de pörögtünk ezerrel. Voltunk Apucival Gyöngyösön, mert most ott kézilabdázik. Nagyon jól éreztem magam, és valószínűleg a jó levegőnek köszönhetően( mert Mátraházán aludtunk), életemben először este fél hétkor önszántamból lefeküdtem, és reggel fél 9-kor keltettek Anyáék. Beszélőkém iszonyatosan fejlődik, szinte mindent mondok már, persze nem mindent lehet ám megérteni:-)
Voltunk oltáson is, azt is túléltük, mondták, hogy mekkora nagyfickó lettem én:-)
Tesóval minden okés, Anya esténként már érez apró mozgásokat, vagy valami hasonlót. Nő a pocakja ezerrel, már a vak is észreveszi, hogy jön a kistesó. Én sokszor szeretgetem a pociját, meg Anya köldökén keresztül próbálok a tesónak inni adni, vagy játékot:-)
Szóval zajlik az élet, de nagyon jól vagyunk így négyen. És már most nagyon várjuk, hogy köztünk legyen az én pöcsös kistesóm:-)

7 megjegyzés:

  1. El is hiszem, hogy várjátok!
    Nagyon édes lehetsz anya pocakjánál, nem is gondoltam, hogy a köldök ilyen összeköttetést is adhat! :)

    Benne vagyunk egy találkában, nem is értem, hogy korábban miért nem gondoltunk rá.
    Szívesen látunk bennetek!

    Kata

    VálaszTörlés
  2. A jó levegő mindíg megteszi a hatását.;)))

    Nagyon édi lehetsz ahogy szeretgeted a tesót.:))
    És elfogadja az iszit meg a játékot?;))

    Pusza!

    VálaszTörlés
  3. Édes lehetsz ahogy játékot és inni adsz a tesókának:) Elhisszük, hogy várjátok már. milyen klasz lesz ha majd később együtt zsiványkodtok.:):)
    Puszi Milán és Marietta

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Nagyon örülünk Nektek:)
    Akkor újra egy kisfiú a családba:):):)El is hiszem,hogy várjátok:)Én már elképzelni sem tudom két gyerek nélkűl az életem.Majd meglátod milyen jó lesz:)
    Érdekes Benike:)milyen kis logikus,hátha a köldökön keresztűl befolyik az itóka tesónak:)))
    Szép a pocid,tényleg nőtök:)
    Várjuk a további eseményeket:)
    Mikorra is jön a tesó?Neve?
    Sok puszi
    Vigyázzatok magatokra

    VálaszTörlés
  5. Halihóóó!

    Sziasztok!Örülünk ám hogy minden rendben és gratulálunk a tököshöz :) nemsemmi hogy már most a 12hetes uh-n megtudtátok ki is lakozik odabent!!!Mi 17.-én megyünk a 12hetes uh-ra rem nálunk is minden okés lesz :D

    Pusza Pacsi Nektek:Lindaanyu Frenky és Törpike! :P

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    A kezdetektől olvasunk titeket is és először is gratulálunk Bebéhez,másodszor a kistesóhoz!
    Nagyon sok boldogságot!
    Ja és várjuk a bejegyzéseket!:-)
    Pusza!

    VálaszTörlés
  7. Játékra hívunk!
    Kukk be!
    Pusza!

    VálaszTörlés