2009. január 15., csütörtök

Köszönjük, hogy ilyen sokan érdeklődtetek felőlünk, tényleg nagyon jól esik. Sajnos már két napja a lakásban rekedtünk, ettől a nagy jégtől nem merünk kimozdulni. Talán már változni fog a dolog, én ugyanis olyan rossz vagyok itthon, mint az ördögfióka. Folyamatosan csak azon jár az eszem, hogy mi rosszat lehetne csinálni.:-)
Anyának nagy nehezen sikerült elérnie a dokiját, és bejelentkezni a 12 hetes uh-ra. 26-án hétfőn kell menni. A kistesó jól van, bár fele annyira sincs jó dolga ott bent, mint nekem volt, ugyanis állandóan Anya hasán lovagolok:-)
Már kíváncsiak vagyunk mennyit nőtt, utolsó adatunk róla; CRL: 18 mm.
További szép napot mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Majd szorítunk, hátha.. ;) Mi az előbb voltunk kint, csak fogni kellett Cori kezét, mert azért cúszik még néhol a beton. Az oklevél csak kitüntetés, jelképes dolog, majd kiteszem a blogra, meg a tiédre is, amint tudom. Puszi

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    A számot majd elküldöm mailben!
    Örülünk, hogy sikerült a babaprojekt!
    Vigyázzatok magatokra!
    Puszi
    Zsuzsi és Marci

    VálaszTörlés
  3. Ma talán már nem voltatok bezárva.:))Remélem jó napotok volt.:))
    Szegény tesóka,bizti fáj neki.:((
    Pusza!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Hát ha nálunk is minden jól megy akkor Nálunk is Augusztusban jön a kistesó :) Én is félig Veszprémi vagyok Apum által :)Mostantól mindíg olvasunk Titeket :)

    Pacsi:Lindaanyu és Frenky

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Nagyon tetszik a blogotok:)
    Nekünk is jólenne,de sajna ehhez Én is béna vagyok:(:)...na és az időm is kevéske!
    Örülünk,hogy jól vagytok:)Bebe biztosan nagfiú már:)
    Nagyon boldogak vagyunk,hogy kisbabátok lesz:)Szuper!
    Nagyon csodálatos érzés két gyerekes anyukának lenni.Látni ahogyan imádják egymást:).....majd meglátod:)
    Kiváncsian várjuk a képeket és a fejleményeket!
    Sok puszi és nagyon vigyázzatok magatokra!
    Timi és a gyerekek/Anett és Istvánka/

    VálaszTörlés
  6. Csak így tovább és várjuk a fejleményeket!

    Pussz: kata

    VálaszTörlés